Produsele comercializate de către Sewing.ro sunt noi și sunt comercializate în ambalajul original al producătorului, sunt însoțite de fișa de garanție aferentă și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrarea acestora către clientul final. Constatările referitoare la integritatea coletelor se vor face numai în prezența curierului, orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

Pentru echipamentele MINERVA, TOYOTA, SHUNFA, JANOME, JAGUAR, HEABSY, MINERVA EXPERIENCE defecte în perioada de garanție, Sewing.ro asigură serviciul de tip Pick Up and Return (preluarea produsului defect de la client via curier și returnarea acestuia dupa reparație) serviciul este pus la dispoziția clientilor Sewing.ro în mod GRATUIT.


Serviciul de tip Pick Up and Return este oferit GRATUIT de către FEYA SERVICE SEWING exclusiv în perioada de garanție, în următoarele condiții:

- Echipamentul se află încă în perioada de garanție acoperită de producător.

- Echipamentul a fost achiziționat de la un dealer / distribuitor autorizat din România.

- Defectul reclamat de către client este real și se manifestă în urma expertizei tehnice efectuate de către centrul de service.

- Normele de instalare și exploatare specificate de fabricant au fost respectate în totalitate.

- Echipamentul nu a fost folosit în regim industrial sau semi-industrial.

Predarea echipamentului, în vederea reparației, se va face în ambalajul original (cutie și polistiren), însoțit de fișa de garanție și dovada de achiziție (bon, factura fiscală, etc.) în urma notificării în prealabil prin intermediul datelor de contact prezente in site. Costurile aferente transportului, în cazul sesizărilor nejustificate (care nu fac obiectul garanției) sunt suportate în mod exclusiv de către client.

Preluarea coletului de către curier nu reprezintă acceptul centrului de service pentru reparația produsului în garanție. Garanția va fi validată dupa recepția și diagnosticarea echipamentului în centrul autorizat de service.

Ce trebuie să fac ca și client ?

1. Să completați corect și complet Formularul de Pick Up & Return prezent la noi în site, selectând rubrica GARANȚIE: Pick Up & Return

1a. În cazul în care nu puteți completa formularul de retur, ne puteți contacta via e-mail la office@minerva-sewing.ro și service@minerva-sewing.ro. (vă rugăm să includeți ambele adrese în email)

2.  Să așteptați aprobarea solicitării de Pick Up. (vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de maxim 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare)

2a. Vă rugăm ca între timp, până vom răspunde în mod oficial solicitării dumneavoastră să pregătiți coletul pentru a putea fi ridicat de către curier. (asigurați-vă că acesta este complet în momentul ridicării)